Przetarg na wymianę stolarki okiennej i drzwiowej.
Wiadomość przeniesiona do archiwum
zaprasza do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania pn.:
1. ZAMAWIAJĄCY:
ul. Plac Wolności 13/15
18-520 Stawiski
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych w trybie przetargu nieograniczonego.
3. ADRES STRONY z dostępem do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
http://www.bip.stawiski.pl
4. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej na okna PCV i stolarki drzwiowej polegająca na:
- wymianie 30 okien (demontaż istniejących okien oraz zamontowanie nowych);
- demontażu istniejących podokienników zewnętrznych i montażu nowych;
- wstawieniu 1 okna w budynku Świetlicy przy ul. Polowej 21 w Stawiskach;
- montażu 1 podokiennika zewnętrznego przy oknie w budynku Świetlicy przy ul. Polowej 21 w Stawiskach;
- wymianie 4 drzwi zewnętrznych (demontaż istniejących drzwi oraz zamontowanie nowych) w remizach OSP Wilczewo, OSP Poryte i OSP Wysokie Małe;
- wstawieniu 1 drzwi zewnętrznych w budynku Świetlicy przy ul. Polowej 21 w Stawiskach;
- wymianie 3 drzwi wewnętrznych (demontaż istniejących drzwi oraz zamontowanie nowych) w remizie OSP Poryte;
- obróbka murarska po wymianie okien i drzwi (zatarcie na gładko bez szpachlowania), zabezpieczenie okien od strony zewnętrznej przed podciekami wody.
Kod ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45421100-5
5. OFERTY CZĘŚCIOWE: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
6. OFERTY WARIANTOWE: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie należy zrealizować w okresie 4 tygodni od dnia podpisania umowy.
8. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
  O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 cytowanej ustawy.
Ocena spełnienia w/w warunków odbędzie się na podstawie weryfikacji złożonych w postępowaniu oświadczeń i dokumentów.
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
9. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
10. OPIS KRYTERIÓW, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert .
Kryterium: CENA – waga 100% Najkorzystniejszą będzie oferta nie podlegająca odrzuceniu, która zdobędzie największą liczbę punktów obliczoną wg wzoru:
Gdzie P – oznacza liczbę wszystkich punktów badanej oferty (maksymalnie 100 pkt)
11. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Oferty należy przesłać /składać/ do dnia 04-03-2008r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miejskim w Stawiskach ul. Plac Wolności 13/15, w pokoju nr 10 (sekretariat – I piętro).
- Oferty złożone po terminie będą zwrócone Wykonawcom bez otwierania, po upływie terminu do wniesienia protestu.
- Otwarcie złożonych ofert nastąpi w 04-03-2008r. o godz. 1030w siedzibie Zamawiającego: Urzędzie Miejskim w Stawiskach ul. Plac Wolności 13/15, w pokoju nr 2 (parter).
Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawach organizacyjnych jest: Iwona Chojnowska oraz Agnieszka Rutkowska, od poniedziałku do piątku w godz. 730 do godz. 1545 tel. 0-86-278-55-11.
12.TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
13. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE: zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów ani wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Burmistrz Stawisk
Marek Waszkiewicz
Pliki do pobrania:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - PDF- 203 KB (pdf) 25 lut 2008 16:01 0,2 MB
- Zał. Nr 1 - Oferta - PDF - 105 KB (pdf) 25 lut 2008 16:02 0,1 MB
- Zał. Nr 2 - Umowa - PDF - 127 KB (pdf) 25 lut 2008 16:03 0,12 MB
- Zał. Nr 3 - Oświadczenie - PDF - 130 KB (pdf) 25 lut 2008 16:03 0,13 MB
- Zał. Nr 4 - Przedmiar robót - PDF - 82 KB (pdf) 25 lut 2008 16:04 0,08 MB
- Zał. Nr 5 - STWiOR - PDF - 104 KB (pdf) 25 lut 2008 16:06 0,1 MB
- Zał. Nr 6 - Kosztorys Ofertowy - PDF - 78 KB (pdf) 25 lut 2008 16:07 0,08 MB
- Zał. Nr 7 - Oferowane warunki Gwarancyjne i Serwisowe - PDF - 72 KB (pdf) 25 lut 2008 16:08 0,07 MB