OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO I BUDOWNICTWA
Stawiski, dnia 09 grudnia 2024 roku
KAD.2110.4.2024
OGŁOSZENIE
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
DS. ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO I BUDOWNICTWA
Burmistrz Stawisk, na podstawie art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2024 r. poz. 1135) ogłasza nabór na Stanowisko ds. zagospodarowania przestrzennego i budownictwa.
1. Miejsce wykonywania pracy.
Urząd Miejski w Stawiskach, ul. Plac Wolności 13/15, 18-520 Stawiski.
2. Określenie stanowiska pracy.
Stanowisko ds. inwestycji, zagospodarowania przestrzennego i budownictwa.
3. Wymagania niezbędne.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe lub wobec której nie wydano prawomocnego wyroku warunkowo umarzającego postępowanie karne w sprawie popełnienia przestępstwa.
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku pracy.
- Nieposzlakowana opinia.
- Wykształcenie wyższe preferowane: budownictwo, architektura, techniczne o kierunku związanym z budownictwem, zagospodarowaniem i planowaniem przestrzennym.
- Dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
4. Wymagania dodatkowe.
- Umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Znajomość przepisów prawa związanych z zakresem wykonywanych zadań, a w szczególności:
a) ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane;
b) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
c) ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
d) ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym. - Predyspozycje osobowościowe: samodzielność, zaangażowanie organizacyjne, zdolności analityczne, komunikacyjne, sumienność, rzetelność, odporność na stres, wysoka kultura osobista.
- Dobra umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows, programów pakietu Microsoft Office.
5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Prowadzenie spraw związanych ze sporządzeniem i zmianą studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.
- Prowadzenie spraw związanych z planami zagospodarowania przestrzennego.
- Wnioskowanie o zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze i nieleśne.
- Prowadzenie spraw związanych z roszczeniami finansowymi, wynikającymi z ustaleń planów zagospodarowania przestrzennego.
- Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu nieruchomości w planie zagospodarowania przestrzennego i studium.
- Dokonywanie okresowej oceny zmian w zagospodarowaniu przestrzennym.
- Prowadzenie spraw z zakresu ustalanie warunków zabudowy i zagospodarowaniu terenu.
- Prowadzeniu rejestru wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.
- Wykonywanie zadań związanych z przygotowaniem dokumentacji na planowanie zadania inwestycyjnego oraz prowadzenie spraw związanych z realizacją gminnych inwestycji.
- Prowadzenie spraw związanych z opracowaniem strategii rozwoju gminy.
- Przygotowywanie projektów decyzji, zarządzeń i uchwał.
6. Wymagane dokumenty.
- Curriculum vitae (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
- Kwestionariusz osobowy podpisany przez kandydata.
- Kopie dokumentów poświadczające wykształcenie (dyplomy, zaświadczenia, świadectwa).
- Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia, lub oświadczenie kandydata o pozostaniu w stosunku pracy).
- Inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności (np. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach).
- Podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
- Podpisane oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
- Podpisanie oświadczenia kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
- Podpisane oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
- Podpisane oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w procesie naboru na stanowisko.
UWAGA
- Dokumenty aplikacyjne muszą być podpisane czytelnie. Brak podpisu lub któregokolwiek z dokumentów wyżej wymienionych skutkuje odrzuceniem oferty.
- Jeżeli kandydat składa kopie dokumentów, powinny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem, przy czym poświadczenie może być dokonane przez kandydata. Na prośbę Komisji Konkursowej kandydat jest zobowiązany przedstawić oryginały dokumentów.
7. Warunki pracy na stanowisku.
- Miejsce pracy: Urząd Miejski w Stawiskach.
- Praca administracyjno – biurowa.
- Praca przy komputerze.
- Planowany termin zatrudnienia: od dnia 01 stycznia 2025 roku.
- Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełny etat.
8. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie, w Punkcie Obsługi Klienta, znajdującego się na parterze budynku Urzędu Miejskiego w Stawiskach, Plac Wolności 13/15, 18-520 Stawiski lub drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Stawiskach, Plac Wolności 13/15, 18-520 Stawiski bądź elektronicznie na adres: sekretariat@stawiski.pl z dopiskiem "Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. zagospodarowania przestrzennego i budownictwa” w terminie do dnia 20 grudnia 2024 roku (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego w Stawiskach).
- Dokumenty złożone elektronicznie muszą być opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej.
- Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
9. Dodatkowe informacje.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
- Wybór kandydata będzie poprzedzony rozmową kwalifikacyjną.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (https://www.bip.stawiski.pl/) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Stawiskach
- Informacji na temat naboru udziela Inspektor ds. kadrowych.
- O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni indywidualnie (pisemnie, e-mail lub telefonicznie).
BURMISTRZ STAWISK
Agnieszka Rutkowska
- Klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych (pdf) 9 gru 2024 10:14 0,19 MB