BIP Gminy Stawiski

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO I BUDOWNICTWA

Stawiski, dnia 09 grudnia 2024 roku

KAD.2110.4.2024

OGŁOSZENIE
O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
DS.
ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO I BUDOWNICTWA

Burmistrz Stawisk, na podstawie art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2024 r. poz. 1135) ogłasza nabór na Stanowisko ds. zagospodarowania przestrzennego i budownictwa.

1. Miejsce wykonywania pracy.

Urząd Miejski w Stawiskach, ul. Plac Wolności 13/15, 18-520 Stawiski.

2. Określenie stanowiska pracy.

Stanowisko ds. inwestycji, zagospodarowania przestrzennego i budownictwa.

3. Wymagania niezbędne.

  1. Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  2. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  3. Brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe lub wobec której nie wydano prawomocnego wyroku warunkowo umarzającego postępowanie karne w sprawie popełnienia przestępstwa.
  4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku pracy.
  5. Nieposzlakowana opinia.
  6. Wykształcenie wyższe preferowane: budownictwo, architektura, techniczne o kierunku związanym z budownictwem, zagospodarowaniem i planowaniem przestrzennym.
  7. Dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku.

4. Wymagania dodatkowe.

  1. Umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa.
  2. Umiejętność pracy w zespole.
  3. Znajomość przepisów prawa związanych z zakresem wykonywanych zadań, a w szczególności:
    a) ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane;
    b) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
    c) ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
    d) ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
  4. Predyspozycje osobowościowe: samodzielność, zaangażowanie organizacyjne, zdolności analityczne, komunikacyjne, sumienność, rzetelność, odporność na stres, wysoka kultura osobista.
  5. Dobra umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows, programów pakietu Microsoft Office.

5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw związanych ze sporządzeniem i zmianą studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.
  2. Prowadzenie spraw związanych z planami zagospodarowania przestrzennego.
  3. Wnioskowanie o zmianę przeznaczenia gruntów rolnych na cele nierolnicze i nieleśne.
  4. Prowadzenie spraw związanych z roszczeniami finansowymi, wynikającymi z ustaleń planów zagospodarowania przestrzennego.
  5. Wydawanie zaświadczeń o przeznaczeniu nieruchomości w planie zagospodarowania przestrzennego i studium.
  6. Dokonywanie okresowej oceny zmian w zagospodarowaniu przestrzennym.
  7. Prowadzenie spraw z zakresu ustalanie warunków zabudowy i zagospodarowaniu terenu.
  8. Prowadzeniu rejestru wydanych decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.
  9. Wykonywanie zadań związanych z przygotowaniem dokumentacji na planowanie zadania inwestycyjnego oraz prowadzenie spraw związanych z realizacją gminnych inwestycji.
  10. Prowadzenie spraw związanych z opracowaniem strategii rozwoju gminy.
  11. Przygotowywanie projektów decyzji, zarządzeń i uchwał.

6. Wymagane dokumenty.

  1. Curriculum vitae (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej.
  2. Kwestionariusz osobowy podpisany przez kandydata.
  3. Kopie dokumentów poświadczające wykształcenie (dyplomy, zaświadczenia, świadectwa).
  4. Kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia, lub oświadczenie kandydata o pozostaniu w stosunku pracy).
  5. Inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności (np. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach).
  6. Podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  7. Podpisane oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
  8. Podpisanie oświadczenia kandydata, że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
  9. Podpisane oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
  10. Podpisane oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w procesie naboru na stanowisko.

UWAGA

  1. Dokumenty aplikacyjne muszą być podpisane czytelnie. Brak podpisu lub któregokolwiek z dokumentów wyżej wymienionych skutkuje odrzuceniem oferty.
  2. Jeżeli kandydat składa kopie dokumentów, powinny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem, przy czym poświadczenie może być dokonane przez kandydata. Na prośbę Komisji Konkursowej kandydat jest zobowiązany przedstawić oryginały dokumentów.

7. Warunki pracy na stanowisku.

  1. Miejsce pracy: Urząd Miejski w Stawiskach.
  2. Praca administracyjno – biurowa.
  3. Praca przy komputerze.
  4. Planowany termin zatrudnienia: od dnia 01 stycznia 2025 roku.
  5. Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełny etat.

8. Miejsce i termin złożenia dokumentów.

  1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie, w Punkcie Obsługi Klienta, znajdującego się na parterze budynku Urzędu Miejskiego w Stawiskach, Plac Wolności 13/15, 18-520 Stawiski lub drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Stawiskach, Plac Wolności 13/15, 18-520 Stawiski bądź elektronicznie na adres: sekretariat@stawiski.pl z dopiskiem "Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. zagospodarowania przestrzennego i budownictwa” w terminie do dnia 20 grudnia 2024 roku (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego w Stawiskach).
  2. Dokumenty złożone elektronicznie muszą być opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu zgodnie z ustawą z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej.
  3. Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

9. Dodatkowe informacje.

  1. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
  2. Wybór kandydata będzie poprzedzony rozmową kwalifikacyjną.
  3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (https://www.bip.stawiski.pl/) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Stawiskach
  4. Informacji na temat naboru udziela Inspektor ds. kadrowych.
  5. O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni indywidualnie (pisemnie, e-mail lub telefonicznie).

BURMISTRZ STAWISK
Agnieszka Rutkowska

Pliki do pobrania:
Data powstania: poniedziałek, 9 gru 2024 09:19
Data opublikowania: poniedziałek, 9 gru 2024 10:14
Opublikował(a): Ewelina Pulwin
Zaakceptował(a): Jarosław Laskowski
Artykuł był czytany: 120 razy