BIP Gminy Stawiski

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO DYREKTORA CENTRUM OPIEKUŃCZO - MIESZKALNEGO W SOKOŁACH

Stawiski, dnia 16 stycznia 2024 roku

KAD.2110.1.2024

OGŁOSZENIE
O NABORZE NA STANOWISKO
DYREKTORA CENTRUM OPIEKUŃCZO - MIESZKALNEGO W SOKOŁACH

 

Burmistrz Stawisk, na podstawie art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2022 r. poz. 530) ogłasza nabór na stanowisko: Dyrektora Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Sokołach.

1. Nazwa i adres jednostki: Centrum Opiekuńczo - Mieszkalne w Sokołach, Sokoły 46, 18 - 520 Stawiski.

2. Określenie stanowiska pracy: Dyrektor Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Sokołach.

3. Wymagania niezbędne:

1) wykształcenie wyższe - preferowane kierunki; socjologia, psychologia, rehabilitacja pedagogika, praca socjalna, administracja, zarządzanie;

2) spełnienie warunków określonych w art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej, tj. posiadanie co najmniej 3 - letniego stażu pracy w pomocy społecznej oraz specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej;

3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

4) brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe lub wobec której nie wydano prawomocnego wyroku warunkowo umarzającego postępowanie karne w sprawie popełnienia przestępstwa;

5) brak orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi;

6) obywatelstwo polskie, obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

7) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku kierowniczym.

4. Wymagania dodatkowe:

1) umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa;

2) znajomość przepisów prawa związanych z zakresem wykonywanych zadań, a w szczególności:

a) ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej;
b) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
c) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
d) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy;
e) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych;
f) ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych;
g) ustawy z dnia19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego;
h) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
i) ustawy z dnia 23 października 2018 r. o Funduszu Solidarnościowym;
j) programu "Centra opiekuńczo - mieszkalne".

3) umiejętność stawiania celów i zadań oraz ich realizacja;

4) predyspozycje osobowościowe: samodzielność, zaangażowanie organizacyjne, zdolności analityczne, komunikacyjne, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, umiejętność kierowania zespołem i rozwiązywania konfliktów interpersonalnych, odporność na stres, wysoka kultura osobista;

5) dobra umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows, programów pakietu Microsoft Office.

5. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1) kierowanie, prowadzenie Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Sokołach i reprezentowanie na zewnątrz w zakresie powierzonych uprawnień;

2) opracowanie dokumentów wewnętrznych obowiązujących w Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnym, planowanie i wytyczanie kierunków działania oraz ustalanie organizacji pracy zgodnie z Programem Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej „Centra Opiekuńczo - Mieszkalne”;

3) zatrudnianie i wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego;

4) uzgadnianie indywidualnych planów korzystania z usług Centrum Opiekuńczo -Mieszkalnego;

5) opracowywanie planów działalności Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego;

6) sporządzanie sprawozdań z działalności Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego i przekazywanie ich odpowiednim organom;

7) opracowywanie planów finansowych i prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowej centrum;

8) zarządzaniem mieniem jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zapewnienia jego ochrony i należytego utrzymania, a także ponoszenie pełnej odpowiedzialności materialnej;

9) zapewnienie w kierowanej jednostce kontroli zarządczej i dokonywanie oceny jej funkcjonowania;

10) dbanie o przestrzeganie przepisów dotyczących ustawy o ochronie danych osobowych;

11) zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków mieszkańcom oraz pracownikom Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego;

12) wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów prawa, z postanowień statutu    i regulaminu organizacyjnego.

6. Wymagane dokumenty:

1) życiorys w formie CV podpisany przez kandydata;

2) list motywacyjny podpisany przez kandydata;

3) kwestionariusz osobowy podpisany przez kandydata;

4) kopie dokumentów poświadczające wykształcenie (dyplomy, zaświadczenia, świadectwa);

5) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenia, lub oświadczenie kandydata o pozostaniu w stosunku pracy);

6) inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności (np. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach);

7) podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;

8) podpisane oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;

9) podpisane oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

10) podpisane oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym;

11) podpisane oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w procesie naboru na stanowisko.

UWAGA

  1. Dokumenty aplikacyjne muszą być podpisane czytelnie. Brak podpisu lub któregokolwiek z dokumentów wyżej wymienionych skutkuje odrzuceniem oferty.
  2. Jeżeli kandydat składa kopie dokumentów, powinny być one potwierdzone za zgodność z oryginałem, przy czym poświadczenie może być dokonane przez kandydata. Na prośbę Komisji Konkursowej kandydat jest zobowiązany przedstawić oryginały dokumentów.

7. Warunki pracy na stanowisku:

1) miejsce pracy: Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Sokołach;

2) praca administracyjno – biurowa;

3) praca przy komputerze;

4) budynek parterowy, posiadający podjazd dla osób niepełnosprawnych;

5) planowany termin zatrudnienia: od dnia 01 lutego 2024 roku;

6) forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełny etat.

8. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

1) wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zamkniętej kopercie, w Punkcie Obsługi Klienta, znajdującego się na parterze budynku Urzędu Miejskiego w Stawiskach, Plac Wolności 13/15, 18-520 Stawiski lub drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Stawiskach, Plac Wolności 13/15, 18-520 Stawiski bądź elektronicznie na adres: sekretaria@stawiski.pl z dopiskiem "Dotyczy naboru na stanowisko Dyrektora Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Sokołach" w terminie do dnia 29 stycznia 2024 roku do godz. 10:00 (decyduje data wpływu do Urzędu Miejskiego w Stawiskach);

2) dokumenty złożone elektronicznie muszą być opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu zgodnie z ustawa z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej;

3) oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

9. Dodatkowe informacje:

1) w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%;

2) wybór kandydata będzie poprzedzony rozmową kwalifikacyjną;

3) informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (https://www.bip.stawiski.pl/) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Stawiskach;

4) informacji na temat naboru udziela Inspektor ds. kadrowych;

5) o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie (pisemnie, e-mail lub telefonicznie).

BURMISTRZ STAWISK
Agnieszka Rutkowska

Data powstania: wtorek, 16 sty 2024 11:20
Data opublikowania: wtorek, 16 sty 2024 11:35
Opublikował(a): Jarosław Laskowski
Zaakceptował(a): Jarosław Laskowski
Artykuł był czytany: 466 razy