Rejestr wniosków i interpelacji radnych
Zakres informacji zgromadzonych w rejestrze: |
W rejestrze zawarte są następujące dane:
- L.p.,
- Wniosek: symbol-Wn, Interpelacja: symbol-IN
- Zgłoszenie wniosku - interpelacji,
- Nazwisko i imię radnego zgłaszającego,
- Treśc wniosku - interpelacji
- Odpowiedź na sesji - data i nr kolejny sesji: kto udzielił odpowiedzi,
- Komu przekazano do załatwienia
- Termin załatwienia,
- Data załatwienia odpowiedzi,
- Sposób załatwienia,
- Uwagi.
Rejestr znajduje się na: Stanowisku pracy ds. obsługi rady miejskiej
|
(086) 278 55 22 wew. 17 |
(086) 278 55 33 |
sekretariat-umstawiski@stawiski.pl |
Rejestr prowadzony jest na podstawie rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 22 grudnia 1999 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych (Dz. U. Nr 112, poz. 1319 z późn. zm.). |
Rejestr jest jawny. Informacje z rejestru udzielane są na wniosek zainteresowanego w pok. Nr 3 |