Rejestr skarg i wniosków
Zakres informacji zgromadzonych w rejestrze: |
W rejestrze zawarte są następujące dane:
- liczba porządkowa,
- data wpływu,
- imię i nazwisko zainteresowanego, nazwa instytucji, redakcji,
- adres zainteresowanego, instytucji, redakcji,
- przedmiot skargi, zażalenia,
- data zlecenia załatwienia,
- komu zlecono załatwienie ( do kogo skargę skierowano),
- termin załatwienia,
- data wpływu po załatwieniu,
- sposób załatwienia,
- data wysłania zawiadomienia,
- kogo zawiadomiono,
- uwagi.
Rejestr znajduje się na: Stanowisku pracy ds. obsługi sekretariatu i BIP
|
(086) 278 55 11 wew. 32 |
(086) 278 55 33 |
sekretariat-umstawiski@stawiski.pl |
Rejestr skarg i wniosków prowadzony jest na podstawie § 21 ust. 1 pkt. 2 rozporządzenia Prezesa rady Ministrów z dnia 22 grudnia 1999 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych (Dz. U. Nr 112, poz. 1319 z późn. zm.) |
Z uwagi na fakt, iż rejestr skarg i wniosków stanowi zbiór danych w rozumienia przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm. ), dane zawarte w ww. rejestrze nie podlegają udostępnieniu. |