Informacja z otwarcia ofert
Stawiski, dnia 11 maja 2018 r.
GMINA STAWISKI
Plac Wolności 13/15
18 – 520 Stawiski
ARS.271.1.2018
dot. zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn. Usługi kompleksowego ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych.
INFORMACJA
z otwarcia ofert
Gmina Stawiski, działając zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), informuje:
- Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia: 160.693,20 zł brutto (słownie: sto sześćdziesiąt tysięcy sześćset dziewięćdziesiąt trzy zł 20/100).
- Ofertę w w/w postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 11 maja 2018 r. złożyło 2 Oferentów:
Oferta Nr 1.
Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna, Al. Jana Pawła II 24, 00-133 Warszawa
oferując następujące warunki:
A. Część I Zamówienie – NIE DOTYCZY
„UBEZPIECZENIE MIENIA, ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ Gminy Stawiski wraz z jednostkami organizacyjnymi”
I. Oferujemy wykonanie usługi objętej zamówieniem, zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ, za cenę łączną za okres 36 miesięcy: nie dotyczy zł brutto (słownie złotych nie dotyczy brutto).
B. Termin wykonania zamówienia: od dnia 31.05.2018 r. do dnia 30.05.2021r.
FORMULARZ CENOWY |
||
Lp. |
Rodzaj ubezpieczenia |
Składka brutto za 12 m-cy |
1. |
Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk z rozszerzeniami |
- |
2. |
Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk |
- |
3. |
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzeniem działalności i posiadaniem mienia |
- |
4. |
Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków |
- |
Razem składka za 12 m-cy |
- |
|
Razem składka za 36 m-cy |
- |
II. Akceptujemy wszystkie klauzule obligatoryjne od nr 1 do 31 zgodnie z SIWZ
III. Akceptowane klauzule fakultatywne:
Nr klauzuli |
Nazwa klauzuli |
TAK/NIE |
Uwagi |
32 |
Klauzula automatycznego wyrównania sum ubezpieczenia |
- |
10 pkt |
33 |
Klauzula składowania mienia |
- |
5 pkt |
34 |
Klauzula nasadzeń |
- |
5 pkt |
35 |
Klauzula ubezpieczenia maszyn i urządzeń od awarii i uszkodzeń |
- |
10pkt |
36 |
Klauzula ubezpieczenia strajków, zamieszek i rozruchów |
- |
5 pkt |
37 |
Klauzula dodatkowych kosztów zabezpieczenia mienia przed szkodą oraz kosztów ratownictwa |
- |
10 pkt |
38 |
Klauzula rozmrożenia |
- |
5 pkt |
39 |
Klauzula ochrony mienia wyłączonego z eksploatacji |
- |
10 pkt |
40 |
Klauzula funduszu prewencyjnego |
- |
10 pkt |
41 |
Klauzula zniesienia franszyz/udziałów własnych |
- |
10 pkt |
42 |
Klauzula ubezpieczenia mienia będącego poza ewidencją |
- |
5 pkt |
43 |
Klauzula 168 godzin |
- |
10 pkt |
44 |
Klauzula kosztów wymiany zamków i czytników |
- |
5 pkt |
IV. Akceptowane klauzule serwisu posprzedażowego:
Nr klauzuli |
Nazwa klauzuli |
TAK/NIE |
Uwagi |
1 |
Klauzula ustanowienia dedykowanego Likwidatora |
- |
5 pkt |
2 |
Klauzula powiadomienia o szkodzie i przebiegu czynności likwidacyjnych oraz wypłacie odszkodowania |
- |
5 pkt |
3 |
Klauzula zaliczki na poczet odszkodowania |
- |
5 pkt |
4 |
Klauzula okolicznościowa |
- |
10 pkt |
5 |
Zwiększenie limitu odpowiedzialności dla ryzyka dewastacji o 50% |
- |
10 pkt |
6 |
Zwiększenie limitu odpowiedzialności dla ryzyka kradzieży zwykłej o 50% |
- |
10 pkt |
7 |
Zwiększenie limitu odpowiedzialności dla przezornej sumy ubezpieczenia o 50% |
- |
20 pkt |
8 |
Zwiększenie sumy gwarancyjnej w ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej o 50% |
- |
20 pkt |
9 |
Zwiększenie limitu odpowiedzialności dla ryzyka Zwrot kosztów leczenia związanego z nieszczęśliwym wypadkiem w ubezpieczeniu NNW do 20% Sumy ubezpieczenia |
- |
15 pkt |
W kolumnie „TAK/NIE” w wierszu dotyczącym akceptowanej klauzuli fakultatywnej, serwisu posprzedażowego proszę wpisać słowo „Tak” w przypadku przyjęcia danej klauzuli lub słowo „Nie” w przypadku nie przyjęcia. Brak słowa „Tak” lub „Nie” uznany zostanie jako niezaakceptowanie danej klauzuli .
- warunki płatności faktury: nie dotyczy.
B. Część II Zamówienia:
„UBEZPIECZENIE następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych GMINY STAWISKI”.
I. Oferujemy wykonanie usługi objętej zamówieniem, zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ, za cenę łączną za okres 36 miesięcy: 25 616,40 zł brutto (słownie złotych dwadzieścia pięć tysięcy sześćset szesnaście 40/100 zł brutto).
C. Termin wykonania zamówienia: od dnia 31.05.2018 r. do dnia 30.05.2021r
FORMULARZ CENOWY |
||
Lp. |
Rodzaj ubezpieczenia |
Składka brutto za 12 m-cy |
1. |
Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków Członków Ochotniczych Straży Pożarnych – zakres I |
7 433,80 zł |
2. |
Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków Członków Ochotniczych Straży Pożarnych – zakres II |
1 105,00 zł |
Razem składka za 12 m-cy |
8 538,80 zł |
|
Razem składka za 36 m-cy |
25 616,40 zł |
II. Akceptujemy wszystkie klauzule obligatoryjne od nr 1 do 2 zgodnie z SIWZ
III. Akceptowane klauzule fakultatywne dla zakresu I:
Nr klauzuli |
Nazwa klauzuli |
TAK/NIE |
Uwagi |
1 |
Klauzula zwrotu kosztów ubezpieczenia – 15%SU |
NIE |
10 pkt |
2 |
Klauzula zwrotu kosztów ubezpieczenia – 20%SU |
TAK |
15 pkt |
3 |
Klauzula świadczenie za pobyt w szpitalu |
TAK |
20 pkt |
4 |
Klauzula oparzenia i odmrożenia – 20%SU |
TAK |
20 pkt |
5 |
Klauzula zasiłek dzienny |
TAK |
15 pkt |
6 |
Klauzula świadczenie szpitalne |
TAK |
20 pkt |
IV. Akceptowane klauzule serwisu posprzedażowego:
Nr klauzuli |
Nazwa klauzuli |
TAK/NIE |
Uwagi |
1. |
Klauzula ustanowienia dedykowanego Likwidatora |
NIE |
50 pkt |
2. |
Klauzula powiadomienia o szkodzie i przebiegu czynności likwidacyjnych oraz wypłacie odszkodowania |
NIE |
50 pkt |
W kolumnie „TAK/NIE” w wierszu dotyczącym akceptowanej klauzuli fakultatywnej lub serwisu posprzedażowego proszę wpisać słowo „Tak” w przypadku przyjęcia danej klauzuli lub słowo „Nie” w przypadku nie przyjęcia. Brak słowa „Tak” lub „Nie” uznany zostanie jako niezaakceptowanie danej klauzuli .
- warunki płatności faktury: w terminie 21 dni od początku okresu ubezpieczenia
Okres ubezpieczenia: 31.05.2018 – 30.05.2019 w terminie do 21 czerwca 2018r.
Okres ubezpieczenia: 31.05.2019 – 30.05.2020 w terminie do 21 czerwca 2019r.
Okres ubezpieczenia: 31.05.2020 – 30.05.2021 w terminie do 21 czerwca 2020r.
C. Część III Zamówienia:
„UBEZPIECZENIE POJAZDÓW MECHANICZNYCH należących do Gminy Stawiski wraz z jednostkami organizacyjnymi”
I. Oferujemy wykonanie usługi objętej zamówieniem, zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ, za cenę łączną za okres trzech lat (36 miesięcy): 136 326,00 zł brutto (słownie złotych: sto trzydzieści sześć tysięcy trzysta dwadzieścia sześć 00/100 zł brutto).
Termin wykonania zamówienia: od dnia 31.05.2018 r. do dnia 30.05.2021r, maksymalny okres ubezpieczeń komunikacyjnych do dnia 29.05.2022r.
II. Akceptujemy wszystkie klauzule obligatoryjne od nr 1 do 11 zgodnie z SIWZ
III. Akceptowane klauzule fakultatywne:
Nr klauzuli |
Nazwa klauzuli |
TAK/NIE |
Uwagi |
12 |
Pomoc ubezpieczyciela w zbyciu pozostałości pojazdu |
TAK |
10 pkt |
13 |
Klauzula zaliczki na poczet odszkodowania |
TAK |
10 pkt |
14 |
Klauzula przeoczenia |
NIE |
10 pkt |
15 |
Klauzula naprawy szkód |
TAK |
10 pkt |
16 |
Klauzula gwarantowanej sumy ubezpieczenia |
TAK |
20 pkt |
17 |
Klauzula wynajmu pojazdu zastępczego |
NIE |
20 pkt |
18 |
Klauzula holowania |
NIE |
20 pkt |
IV. Akceptowane klauzule serwisu posprzedażowego:
Nr klauzuli |
Nazwa klauzuli |
TAK/NIE |
Uwagi |
1 |
Klauzula ustanowienia dedykowanego Likwidatora |
NIE |
50 pkt |
2 |
Klauzula powiadomienia o szkodzie i przebiegu czynności likwidacyjnych oraz wypłacie odszkodowania |
TAK |
50 pkt |
- warunki płatności faktury: w terminie 14 dni od początku okresu ubezpieczenia dla poszczególnych pojazdów przyjętych do ubezpieczenia.
Oferta Nr 2.
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych – TUW, Biuro Regionalne w Olsztynie, Oddział w Ełku, ul. Moniuszki 3, 19-300 Ełk.
oferując następujące warunki:
A. Część I Zamówienie:
„UBEZPIECZENIE MIENIA, ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ Gminy Stawiski wraz z jednostkami organizacyjnymi”
I Oferujemy wykonanie usługi objętej zamówieniem, zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ, za cenę łączną za okres 36 miesięcy: 62 367,00 zł brutto (słownie złotych: sześćdziesiąt dwa tysiące trzysta sześćdziesiąt siedem 00/100 zł brutto).
B. Termin wykonania zamówienia: od dnia 31.05.2018 r. do dnia 30.05.2021r.
FORMULARZ CENOWY |
||
Lp. |
Rodzaj ubezpieczenia |
Składka brutto za 12 m-cy |
1. |
Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk z rozszerzeniami |
7 320,00 zł |
2. |
Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk |
2 949,00 zł |
3. |
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzeniem działalności i posiadaniem mienia |
10 000,00 |
4. |
Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków |
520,00 zł |
Razem składka za 12 m-cy |
20 789,00 zł |
|
Razem składka za 36 m-cy |
62 367,00 zł |
II. Akceptujemy wszystkie klauzule obligatoryjne od nr 1 do 31 zgodnie z SIWZ
III. Akceptowane klauzule fakultatywne:
Nr klauzuli |
Nazwa klauzuli |
TAK/NIE |
Uwagi |
32 |
Klauzula automatycznego wyrównania sum ubezpieczenia |
NIE |
10 pkt |
33 |
Klauzula składowania mienia |
TAK |
5 pkt |
34 |
Klauzula nasadzeń |
TAK |
5 pkt |
35 |
Klauzula ubezpieczenia maszyn i urządzeń od awarii i uszkodzeń |
TAK |
10pkt |
36 |
Klauzula ubezpieczenia strajków, zamieszek i rozruchów |
TAK |
5 pkt |
37 |
Klauzula dodatkowych kosztów zabezpieczenia mienia przed szkodą oraz kosztów ratownictwa |
TAK |
10 pkt |
38 |
Klauzula rozmrożenia |
TAK |
5 pkt |
39 |
Klauzula ochrony mienia wyłączonego z eksploatacji |
NIE |
10 pkt |
40 |
Klauzula funduszu prewencyjnego |
NIE |
10 pkt |
41 |
Klauzula zniesienia franszyz/udziałów własnych |
TAK |
10 pkt |
42 |
Klauzula ubezpieczenia mienia będącego poza ewidencją |
TAK |
5 pkt |
43 |
Klauzula 168 godzin |
TAK |
10 pkt |
44 |
Klauzula kosztów wymiany zamków i czytników |
TAK |
5 pkt |
IV. Akceptowane klauzule serwisu posprzedażowego:
Nr klauzuli |
Nazwa klauzuli |
TAK/NIE |
Uwagi |
1 |
Klauzula ustanowienia dedykowanego Likwidatora |
TAK |
5 pkt |
2 |
Klauzula powiadomienia o szkodzie i przebiegu czynności likwidacyjnych oraz wypłacie odszkodowania |
TAK |
5 pkt |
3 |
Klauzula zaliczki na poczet odszkodowania |
TAK |
5 pkt |
4 |
Klauzula okolicznościowa |
TAK |
10 pkt |
5 |
Zwiększenie limitu odpowiedzialności dla ryzyka dewastacji o 50% |
NIE |
10 pkt |
6 |
Zwiększenie limitu odpowiedzialności dla ryzyka kradzieży zwykłej o 50% |
TAK |
10 pkt |
7 |
Zwiększenie limitu odpowiedzialności dla przezornej sumy ubezpieczenia o 50% |
NIE |
20 pkt |
8 |
Zwiększenie sumy gwarancyjnej w ubezpieczeniu odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej o 50% |
NIE |
20 pkt |
9 |
Zwiększenie limitu odpowiedzialności dla ryzyka Zwrot kosztów leczenia związanego z nieszczęśliwym wypadkiem w ubezpieczeniu NNW do 20% Sumy ubezpieczenia |
NIE |
15 pkt |
W kolumnie „TAK/NIE” w wierszu dotyczącym akceptowanej klauzuli fakultatywnej, serwisu posprzedażowego proszę wpisać słowo „Tak” w przypadku przyjęcia danej klauzuli lub słowo „Nie” w przypadku nie przyjęcia. Brak słowa „Tak” lub „Nie” uznany zostanie jako niezaakceptowanie danej klauzuli .
- warunki płatności faktury: w terminie 21 dni od początku okresu ubezpieczenia
Okres ubezpieczenia: 31.05.2018 – 30.05.2019 w terminie do 21 czerwca 2018r.
Okres ubezpieczenia: 31.05.2019 – 30.05.2020 w terminie do 21 czerwca 2019r.
Okres ubezpieczenia: 31.05.2020 – 30.05.2021 w terminie do 21 czerwca 2020r.
B. Część II Zamówienia: NIE DOTYCZY
„UBEZPIECZENIE następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych GMINY STAWISKI”.
I. Oferujemy wykonanie usługi objętej zamówieniem, zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ, za cenę łączną za okres 36 miesięcy: nie dotyczy zł brutto (słownie złotych: nie dotyczy zł brutto).
C. Termin wykonania zamówienia: od dnia 31.05.2018 r. do dnia 30.05.2021r
FORMULARZ CENOWY |
||
Lp. |
Rodzaj ubezpieczenia |
Składka brutto za 12 m-cy |
1. |
Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków Członków Ochotniczych Straży Pożarnych – zakres I |
- |
2. |
Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków Członków Ochotniczych Straży Pożarnych – zakres II |
- |
Razem składka za 12 m-cy |
- |
|
Razem składka za 36 m-cy |
- |
II. Akceptujemy wszystkie klauzule obligatoryjne od nr 1 do 2 zgodnie z SIWZ
III. Akceptowane klauzule fakultatywne dla zakresu I:
Nr klauzuli |
Nazwa klauzuli |
TAK/NIE |
Uwagi |
1 |
Klauzula zwrotu kosztów ubezpieczenia – 15%SU |
- |
10 pkt |
2 |
Klauzula zwrotu kosztów ubezpieczenia – 20%SU |
- |
15 pkt |
3 |
Klauzula świadczenie za pobyt w szpitalu |
- |
20 pkt |
4 |
Klauzula oparzenia i odmrożenia – 20%SU |
- |
20 pkt |
5 |
Klauzula zasiłek dzienny |
- |
15 pkt |
6 |
Klauzula świadczenie szpitalne |
- |
20 pkt |
IV. Akceptowane klauzule serwisu posprzedażowego:
Nr klauzuli |
Nazwa klauzuli |
TAK/NIE |
Uwagi |
1. |
Klauzula ustanowienia dedykowanego Likwidatora |
- |
50 pkt |
2. |
Klauzula powiadomienia o szkodzie i przebiegu czynności likwidacyjnych oraz wypłacie odszkodowania |
- |
50 pkt |
W kolumnie „TAK/NIE” w wierszu dotyczącym akceptowanej klauzuli fakultatywnej lub serwisu posprzedażowego proszę wpisać słowo „Tak” w przypadku przyjęcia danej klauzuli lub słowo „Nie” w przypadku nie przyjęcia. Brak słowa „Tak” lub „Nie” uznany zostanie jako niezaakceptowanie danej klauzuli .
- warunki płatności faktury: nie dotyczy.
C. Część III Zamówienia:
„UBEZPIECZENIE POJAZDÓW MECHANICZNYCH należących do Gminy Stawiski wraz z jednostkami organizacyjnymi”
I. Oferujemy wykonanie usługi objętej zamówieniem, zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ, za cenę łączną za okres trzech lat (36 miesięcy): 93 291,00 zł brutto (słownie złotych: dziewięćdziesiąt trzy tysiące dwieście dziewięćdziesiąt jeden 00/100 zł brutto).
Termin wykonania zamówienia: od dnia 31.05.2018 r. do dnia 30.05.2021r, maksymalny okres ubezpieczeń komunikacyjnych do dnia 29.05.2022r.
II. Akceptujemy wszystkie klauzule obligatoryjne od nr 1 do 11 zgodnie z SIWZ
III. Akceptowane klauzule fakultatywne:
Nr klauzuli |
Nazwa klauzuli |
TAK/NIE |
Uwagi |
12 |
Pomoc ubezpieczyciela w zbyciu pozostałości pojazdu |
TAK |
10 pkt |
13 |
Klauzula zaliczki na poczet odszkodowania |
TAK |
10 pkt |
14 |
Klauzula przeoczenia |
TAK |
10 pkt |
15 |
Klauzula naprawy szkód |
TAK |
10 pkt |
16 |
Klauzula gwarantowanej sumy ubezpieczenia |
TAK |
20 pkt |
17 |
Klauzula wynajmu pojazdu zastępczego |
TAK |
20 pkt |
18 |
Klauzula holowania |
TAK |
20 pkt |
IV. Akceptowane klauzule serwisu posprzedażowego:
Nr klauzuli |
Nazwa klauzuli |
TAK/NIE |
Uwagi |
1 |
Klauzula ustanowienia dedykowanego Likwidatora |
NIE |
50 pkt |
2 |
Klauzula powiadomienia o szkodzie i przebiegu czynności likwidacyjnych oraz wypłacie odszkodowania |
NIE |
50 pkt |
- warunki płatności faktury: w terminie 14 dni od początku okresu ubezpieczenia dla poszczególnych pojazdów przyjętych do ubezpieczenia.
- Informacja z otwarcia ofert (pdf) 11 maj 2018 14:48 0,33 MB