Informacja dot. zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przetargu na budowę drogi gminnej w Porytem - metodą zaprojektuj-wybuduj
Stawiski, dnia 06 grudnia 2016r.
DRG.271.2.2016
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na zadanie pn.: „Budowa drogi gminnej w Porytem” metodą zaprojektuj – wybuduj.
Zamawiający na podstawie art. 38 ust. 4 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) zmienia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz treść załącznika nr 5 do SIWZ , które umieszcza się na stronie internetowej.
Zamawiający zmienia treść SIWZ :
- Rozdział VI. Termin i miejsce wykonania zamówienia o treści:
„Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie do:
ETAP I – wykonanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem mapy do celów projektowych oraz niezbędnych decyzji i uzgodnień potrzebnych do uzyskania pozwolenia na budowę – do 28.02.2017r.
ETAP II – uzyskanie pozwolenia na budowę na podstawie dokumentów przygotowanych przez Wykonawcę – do 30.04.2017 r.
ETAP III – realizacja robót budowlanych będących przedmiotem umowy wraz z dokumentacją powykonawczą – do 30.09.2017 r.”
zmienia się:
„Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie do:
ETAP I – wykonanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem mapy do celów projektowych oraz niezbędnych decyzji i uzgodnień potrzebnych do uzyskania pozwolenia na budowę – do 28.04.2017 r.
ETAP II – uzyskanie pozwolenia na budowę na podstawie dokumentów przygotowanych przez Wykonawcę – do 31.07.2017 r.
ETAP III – realizacja robót budowlanych będących przedmiotem umowy wraz z dokumentacją powykonawczą – do 30.09.2017 r.”
Zamawiający zmienia treść załącznika nr 5 do SIWZ:
- § 3 pkt 2 o treści:
„Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy na postawie faktury, wynagrodzenie (ryczałtowe) za wykonany i odebrany przedmiot umowy lub jego część będącą przedmiotem odbioru częściowego, w terminie do 90 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę. Datą zapłaty jest dzień wydania polecenia przelewu bankowego”
zmienia się na:
„Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy na postawie faktury, wynagrodzenie (ryczałtowe) za wykonany i odebrany przedmiot umowy lub jego część będącą przedmiotem odbioru częściowego, w terminie do 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury przez Wykonawcę. Datą zapłaty jest dzień wydania polecenia przelewu bankowego”.
- § 4 pkt 2 treści:
„Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie do:
a) ETAP I – wykonanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem mapy do celów projektowych oraz niezbędnych decyzji i uzgodnień potrzebnych do uzyskania pozwolenia na budowę – do 28.02.2017r.
b) ETAP II – uzyskanie pozwolenia na budowę na podstawie dokumentów przygotowanych przez Wykonawcę – do 30.04.2017 r.
c) ETAP III – realizacja robót budowlanych będących przedmiotem umowy wraz z dokumentacją powykonawczą – do 30.08.2017 r.”
zmienia się:
„Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie do:
a) ETAP I – wykonanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem mapy do celów projektowych oraz niezbędnych decyzji i uzgodnień potrzebnych do uzyskania pozwolenia na budowę – do 28.04.2017 r.
b) ETAP II – uzyskanie pozwolenia na budowę na podstawie dokumentów przygotowanych przez Wykonawcę – do 31.07.2017 r.
c) ETAP III – realizacja robót budowlanych będących przedmiotem umowy wraz z dokumentacją powykonawczą – do 30.09.2017 r.”
Zamawiający informuje, iż termin składania i otwarcia ofert nie ulega zmianie.
Wszelkie zmiany treści SIWZ stanowią jej integralną część.
Burmistrz Stawisk
Krzysztof Rafałowski
- Informacja o zmienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z dnia 06.12.2016 (pdf) 6 gru 2016 12:25 0,59 MB
- SIWZ (aktualna na dzień 06.12.2016) (pdf) 6 gru 2016 12:56 0,67 MB
- Załącznik nr 5 (aktualny na dzień 06.12.2016) (doc) 6 gru 2016 12:25 0,12 MB