Zapytanie ofertowe na zadanie pn. "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Stawiski"
Stawiski, dnia 16 kwietnia 2015 roku
OŚR. 6232.232.2013
ZAPYTANIE OFERTOWE
na zadanie pn. ,,Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Stawiski’’.
Gmina Stawiski zaprasza do składania ofert na zadanie pn. ,,Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Stawiski’’.
Tryb udzielenia zamówienia:
Na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009r. Nr 157 poz. 1240 z późn. zm.) oraz Zarządzenia Nr 104.2011 Burmistrza Stawisk z dnia 30 grudnia 2011 r. w sprawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Stawiskach ze zm.
I. Nazwa i adres Zamawiającego:
Gmina Stawiski, Plac Wolności 13/15, 18-520 Stawiski, NIP 2910224677
e-mail: sekretariat-umstawiski@stawiski.pl
tel. 86 278 55 11, fax 86 278 55 33
II. Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na załadunku, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest, zdemontowanych z budynków mieszkalnych i gospodarczych, będących własnością osób fizycznych z terenu gminy Stawiski w ramach realizacji zadania "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Stawiski".
- Przedmiot zamówienia obejmuje załadunek, transport i utylizację wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Stawiski w ilości około 117,13 Mg. Zamówienie realizowane będzie ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku.
- Ważenie odbieranych odpadów zawierających azbest powinno odbywać się w obecności właściciela nieruchomości. Wykonawca dokonuje ważenia przy użyciu odpowiednich urządzeń i z tej czynności sporządza protokół zawierający co najmniej następujące informacje: imię i nazwisko właściciela nieruchomości, od którego odbierane są odpady zawierające azbest, miejsce odbioru odpadów, datę odbioru, ilość odebranych odpadów w Mg, potwierdzenie prawidłowości wykonania usługi. Jeden egzemplarz protokołu Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z fakturą VAT za wykonane usługi.
- Po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek dostarczyć właścicielowi lub zarządcy nieruchomości oraz Zamawiającemu pisemne oświadczenie o prawidłowości wykonania robót i oczyszczenia z azbestu, nie później niż do dnia zakończenia realizacji zadania tj. do dnia 30 czerwca 2015 roku.
- Potwierdzeniem unieszkodliwienia odpadów niebezpiecznych zawierających azbest będzie dostarczenie Zamawiającemu oryginału Karty przekazania odpadów zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz.1973).
- Wykonanie dokumentacji fotograficznej nieruchomości, z których usunięto wyroby zawierające azbest, przed i po wykonaniu prac – w formie elektronicznej.
III. Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie należy zrealizować w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2015 roku.
IV. Opis sposobu przygotowania oferty i opis sposobu obliczenia ceny:
- Oferta powinna być złożona na załączonym do zapytania formularzu ofertowym.
- Oferta powinna być podpisana przez osobę uprawnioną do występowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
- Oferta powinna zawierać cenę brutto oraz cenę netto zamówienia w przeliczeniu na 1 Mg. Cena powinna obejmować wykonanie przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym.
V. Kryteria oceny ofert.
- Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który złoży ofertę z najniższą ceną i spełni wszystkie warunki ustalone w niniejszym zapytaniu.
- Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru ofert najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa oferentów, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Oferenci, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych wcześniej ofertach.
VI. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert.
- Oferty należy złożyć do dnia 30 kwietnia 2015 roku do godz. 09:00 w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Stawiskach, Plac Wolności 13/15, 18-520 Stawiski, sekretariat – I piętro z opisem: Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Stawiski.
- Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 kwietnia 2015 roku o godz. 09:15 w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 13.
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Przed upływem terminu składania ofert można zmienić lub wycofać swoją ofertę.
VII. Do oferty należy dołączyć ksero dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem:
- Zezwolenie na wykonywanie działalności w zakresie unieszkodliwiania materiałów niebezpiecznych wynikających z ustawy o odpadach oraz zezwolenie na transport odpadów.
- Oświadczenie o posiadanym przeszkoleniu osób biorących udział w zamówieniu, w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczeniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz przestrzegania procedur dotyczących bezpiecznego postępowania.
- Oświadczenie, zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.)
VIII. Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami:
Dodatkowych informacji udziela: Małgorzata Dąbkowska tel. 86 278 50 50.
IX. Załączniki:
Załącznik nr 1. Formularz ofertowy
Załącznik nr 2. Wykaz nieruchomości, na których znajdują się wyroby zawierające azbest.
BURMISTRZ STAWISK
Krzysztof Rafałowski
- Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego nr OŚR.6232.232.2013 z dnia 16.04.2015 r. (pdf) 16 kwi 2015 15:28 0,25 MB
- Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego nr OŚR.6232.232.2013 z dnia 16.04.2015 r. (pdf) 16 kwi 2015 15:29 0,21 MB