Odpowiedź na zapytania
Stawiski, dnia 02 grudnia 2014 roku
Zamawiający:
GMINA STAWISKI
Plac Wolności 13/15
18-520 Stawiski
Do wszystkich Wykonawców
Nr post.: DRG..271.1.2014
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na „Dostawę energii elektrycznej” opublikowanego w BZP pod numerem 247855-2014 z dnia 28.11.2014r.
Burmistrz Stawisk, działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), wyjaśnia treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia sporządzonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawę energii elektrycznej”:
Pytanie 1: Dotyczy pkt.2 SIWZ- termin realizacji zamówienia
Wykonawca informuje, przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy (zarówno pierwszej jak i kolejnej) zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Dystrybucyjnej, trwa 21 dni licząc od dnia przekazania wymaganych wniosków do OSD. Mając powyższe na uwadze oraz ustalony przez Wykonawcę termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu oraz w konsekwencji planowany termin podpisania umowy, przedmiotowym postępowaniu oraz w konsekwencji planowany termin podpisania umowy, uprzejmie informujemy, że dotrzymanie terminu realizacji zamówienia na dzień 01.01.2015r. określonego w pkt 2 SIWZ jest niemożliwe.
W związku z tym sugerujemy zmianę terminu rozpoczęcia realizacji zamówienia na dzień 01.02.2015r. z zastrzeżeniem, że umowa wejdzie w Zycie w zakresie każdego punktu poboru energii elektrycznej nie wcześniej niż z dniem skutecznego rozwiązania dotychczasowych umów sprzedaży energii elektrycznej/umów kompleksowych, a także po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy i wejściu w życie nowych umów dystrybucyjnych.
W oparciu o powyższe wykonawca zwraca się z prośbą o modyfikację § 8 ust. 1 do treści: „Umowa niniejsza zawarta zostaje na czas określony od dnia 01.02.2015 r. do dnia 31.12.2016 r. jednakże wchodzi w życie w zakresie każdego punktu poboru energii elektrycznej nie wcześniej niż z dniem skutecznego rozwiązania dotychczasowych umów sprzedaży energii elektrycznej a także po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy i wejściu w życie nowych umów”
Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na modyfikację punktu 2 SIWZ: „Termin wykonania zamówienia: od 01.02.2015r. do 31.12.2016r. oraz § 8 ust. 1 treści umowy, który otrzymuje brzmienie: „Umowa niniejsza zawarta zostaje na czas określony od dnia 01.02.2015 r. do dnia 31.12.2016 r. jednakże wchodzi w życie w zakresie każdego punktu poboru energii elektrycznej nie wcześniej niż z dniem skutecznego rozwiązania dotychczasowych umów sprzedaży energii elektrycznej a także po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy i wejściu w życie nowych umów”.
Pytanie 2: Dotyczy Załącznika nr 6 do SIWZ- Wzór umowy- § 6 ust. 6 Wykonawca zwraca się z prośbą o modyfikację § 6 ust. 6 do treści: „Strony ustalają następujący sposób rozliczeń, w którym Wykonawca wystawia Zamawiającemu na koniec okresu rozliczeniowego fakturę rozliczeniową, przy czym termin płatności faktury rozliczeniowej wynosi 20 dni od daty wystawienia faktury”
Odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na modyfikację treści § 6 ust. 6 Załącznika nr 6 do SIWZ (Wzór umowy) w sposób jak wyżej.
Pytanie 3: Wykonawca zwraca się z pytaniem czy Zamawiający przekaże niezbędne do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy nw. Dane w wersji elektronicznej (Exel) niezwłocznie po wyborze oferty?:
- nazwa i adres oraz nip płatnika faktur vat
- opis punktu poboru (nazwa)
- adres punktu poboru (miejscowość, ulica, nr lokalu, kod pocztowy, gmina)
- grupa taryfowa
- moc umowna
- planowane roczne zużycie energii elektrycznej
- numer licznika
- nr ewidencyjny dotychczasowego sprzedawcy
- nr aktualnie obowiązującej umowy
- data zawarcia oraz okres wypowiedzenia dotychczasowej umowy
- nazwa operatora systemu dystrybucyjnego
- nazwa dotychczasowego sprzedawcy
Odpowiedź: Tak. Zamawiający przekaże wszystkie niezbędne informacje w wersji elektronicznej (Excel).
Pytanie 4: Wykonawca zwraca się z zapytaniem czy Zamawiający udzieli Zamawiającemu pełnomocnictwa do przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy i czy Zamawiający dopuści możliwość udzielenia Wykonawcy pełnomocnictwa wg wzoru stosowanego powszechnie przez Wykonawcę, stanowiącego załącznik do niniejszych zapytań?
Odpowiedź: Tak. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik do niniejszych odpowiedzi.
Pytanie 5: Wykonawca zwraca się z pytaniem czy Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy drogą korespondencyjną?
Odpowiedź: Tak.
Zamawiający informuje również, iż w Załączniku nr 6 do SIWZ (Wzór umowy) w §9 dodaje się ust. 3 w brzmieniu: Wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ulega zmianie w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług.
W pozostałym zakresie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pozostaje niezmieniona.
Z up. Burmistrza Stawisk
Agnieszka Rutkowska
- Wzór pełnomocnictwa (pdf) 3 gru 2014 13:41 0,79 MB