OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy - Zakup autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych zamieszkujących gminę Stawiski - aktualizacja
(Zakup autobusu przeznaczonego do przewozu osób
niepełnosprawnych zamieszkujących gminę Stawiski)
(Zakup autobusu przeznaczonego do przewozu osób
niepełnosprawnych zamieszkujących gminę Stawiski)
Stawiski: Zakup autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych zamieszkujących gminę Stawiski
Numer ogłoszenia: 155552 - 2014; data zamieszczenia: 08.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Stawiskach , Plac Wolności 13/15, 18-520 Stawiski, woj. podlaskie, tel. 086 2785050.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stawiski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup autobusu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych zamieszkujących gminę Stawiski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest Zakup fabrycznie nowego autobusu 19+1
(łącznie z kierowcą) przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych.
2.Samochód musi spełniać niżej wymienione wymagania, przy czym
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty z wyposażeniem wyższym
niż poniżej opisane:
A. Silnik, skrzynia biegów, układ hamulcowy:
1) Silnik: min. 2.0 TDI;
2) Moc (kW): od 120 kW do 140 kW;
3) Paliwo/rodzaj wytrysku: diesel, wytrysk bezpośredni;
4) Skrzynia biegów: manualna 6-stopniowa;
5) Przeniesienie napędu: napęd na koła tylne;
6) Układ hamulcowy: hamulce przednie i tylne tarczowe;
7) Norma spalania: EEV/Euro 5;
8) Rok produkcji: 2013-2014.
B. Bezpieczeństwo i systemy bezpieczeństwa, koła i opony:
1) Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera przednich siedzeń;
2) Pasy bezpieczeństwa dla każdego miejsca siedzącego (trzy punktowe
pasy oraz biodrowe);
3) Regulowana kolumna kierownicy w dwóch płaszczyznach;
4) Systemy bezpieczeństwa: ABS, ESP, ASR (zapobiegający poślizgowi kół
napędzanych), EBV (elektroniczny korektor siły hamowania), BAS (asystent
hamowania);
5) Wskaźnik zużycia klocków hamulcowych;
6) Światła do jazdy dziennej (LED) włączające się automatycznie po
uruchomieniu silnika;
7) Czujniki cofania.
C. Wyposażenie funkcjonalne - wewnętrzne:
1) Izolacja dźwiękowo-termiczna przedziału pasażerskiego;
2) Wyłożenie ścian, sufitu tapicerką miękką;
3) Termoizolacyjne szyby;
4) Parapety wokół okien z tworzywa łatwozmywalnego;
5) Wzmocniona podłoga sklejką wodoodporną z zabezpieczeniem
antykorozyjnym pokryta wykładziną antypoślizgową, wyłożenie boków ścian
od 20 cm do 30 cm;
6) 4 wybijaki szyb samochodowych, zamontowane na ścianach bocznych +
oznaczenie wyjść awaryjnych;
7) Zamontowanie 19 foteli obitych miękką tapicerką z zintegrowanymi
zagłówkami, z regulacją oparcia;
8) Przystosowanie 4 foteli do łatwego demontażu w celu przewozu 1 osoby
na wózku;
9) Wieszaki ubraniowe na słupkach bocznych;
10) Poręcz zabezpieczająca znajdująca się przed fotelem zamontowanym
przy drzwiach wejściowych;
11) Uchwyt ułatwiający wsiadanie zamontowany przy drzwiach wejściowych;
12) Obniżenie stopnia wejściowego;
13) Fotel kierowcy z podłokietnikami, regulacją wysokości, kąta poduszki
siedzenia oraz regulacją podparcia odcinka lędźwiowego kręgosłupa;
14) Szyny wzdłuż mocujące na 1 wózek w podłodze pojazdu;
15) Elektronicznie regulowane szyby przednie;
16) Ogrzewanie pojazdu niezależnie od pracy silnika;
17) Klimatyzacja dwustrefowa półautomatyczna z nawiewem dla każdego
rzędu siedzeń, sterowanie elektroniczne;
18) Dodatkowe oświetlenie w przestrzeni pasażerskiej;
19) Izolacja dźwiękowo-termiczna przedziału pasażerskiego;
20) Dodatkowe wygłuszenie hałasu;
21) Zestaw audio: radioodtwarzacz CD/MP3 z USB, 4 głośniki;
22) Dodatkowa gaśnica;
23) Dodatkowy komplet kół zimowych + felgi - 6 szt.;
24) Drugi akumulator z przekaźnikiem rozłączającym;
25) Apteczka, trójkąt ostrzegawczy;
26) Koło zapasowe z zestawem narzędzi z podnośnikiem;
27) Oznakowanie pojazdu symbolem wózka;
28) Komplet pasów do mocowania wózka inwalidzkiego do szyn;
29) Pas biodrowy dla osoby siedzącej na wózku;
30) Półki na bagaż podręczny.
D. Wyposażenie funkcjonalne - zewnętrzne:
1) Drzwi boczne przeszklone, przesuwne lub przednie otwierane
automatycznie;
2) Lusterka zewnętrzne elektrycznie regulowane i ogrzewane;
3) Pełne przeszklenie przedziału pasażerskiego - szyby wklejane do
nadwozia w oryginalne przetłoczenia z funkcją okien otwieranych
(przynajmniej jedno okno w przestrzeni pasażerskiej), dopuszcza się okno
uchylne dachowe (szyberdach);
4) Tylne drzwi dwuskrzydłowe z zewnętrzną klamką, wyposażone w
wycieraczki tylne;
5) Tachograf cyfrowy;
6) Lakier akrylowy - do uzgodnienia z Zamawiającym.
E. Zabezpieczenia:
1) Immobiliser;
2) Alarm antywłamaniowy;
3) Centralny zamek sterowany pilotem.
F. Warunki gwarancji:
1) Minimum 36-miesięczny okres gwarancji bez limitu kilometrów na silnik
i wszystkie podzespoły samochodu obejmującej funkcjonowanie samochodu,
wady materiałowe i fabryczne;
2) Minimum 36-miesięczny okres gwarancji na powłokę lakierniczą;
3) Minimum 12-letni okres gwarancji na perforację nadwozia;
4) Okres gwarancji liczony od dnia podpisania protokołu odbioru
samochodu;
5) W załączniku nr 7 do SIWZ należy opisać proponowane warunki
gwarancyjne
i serwisowe samochodu.
3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć fabrycznie nowy, kompletny,
wolny od wad fizycznych (konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych),
19+1 (łącznie z kierowcą) osobowy autobus. Pojazd musi być przystosowany
do przewozu 19 osób niepełnosprawnych bez wózków inwalidzkich, posiadać
możliwość szybkiego demontażu 4 siedzeń i przewozu jednego wózka
inwalidzkiego (miejsca do kotwiczenia wózków) ładowane najazdami.
4. Wykonawca powinien posiadać i przekazać Zamawiającemu wszystkie
niezbędne dokumenty wymagane przepisami prawa, umożliwiające rejestrację
pojazdu z przeznaczeniem do przewozu osób niepełnosprawnych.
5. Pojazd musi być wyposażony odpowiednio do wymagań związanych z
ubezpieczeniem AC.
6. Oferowany pojazd musi posiadać Świadectwo Homologacji w rozumieniu
przepisów Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki
Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów
samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (
Dz. U. z 2013 poz. 407 z późn. zm.).
7. Oferowany pojazd musi spełniać wymagania, w tym warunki techniczne
wynikające z ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z
póżn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy.
8. Ponadto oferowany pojazd musi spełniać wymagania określone w
Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie
warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia
(Dz. U. z 2013, poz. 951 z późn. zm.), samochód musi posiadać świadectwo
homologacji z przeznaczeniem do przewozu osób niepełnosprawnych.
9. Wykonawca wyposaży Zamawiającego w dokumentację
techniczno-eksploatacyjną: kartę pojazdu, instrukcję obsługi samochodu w
języku polskim, książkę gwarancyjną, aktualne świadectwo homologacji, 2
komplety kluczy, wykaz akcesoriów i wyposażenia pojazdu oraz we
wszystkie dokumenty niezbędne do rejestracji w Wydziale Komunikacji,
ponadto w wykaz autoryzowanych stacji obsługi.
10. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia marki towarowe, patenty lub
pochodzenie towaru, należy rozumieć, jako określenie wymaganych
minimalnych parametrów technicznych lub standardów jakościowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem
innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą
producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów
technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych
w SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest
obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia
spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia,
że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez
Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.07.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymagane jest przez Wykonawcę potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę (potwierdzoną dokumentem, że dostawa ta została wykonana należycie) polegającą na dostawie pojazdu przeznaczonego do przewozu osób niepełnosprawnych o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto załącznik Nr 5 do SIWZ. Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) zaakceptowany wzór umowy - załącznik Nr 4 do SIWZ, 2) wypełniony Załącznik nr 7 do SIWZ - oferowane warunki gwarancyjne i serwisowe, 3) dokumentację fotograficzną samochodu oraz wykaz wyposażenia pojazdu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stawiski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Stawiskach, Plac Wolności 13/15, 18-520 Stawiski, sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Stawiskach, Plac Wolności 13/15, 18-520 Stawiski, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków PFRON..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Z up. BURMISTRZA STAWISK
/-/ Agnieszka Rutkowska
SEKRETARZ GMINY STAWISKI
- SIWZ (pdf) 9 maj 2014 15:40 0,35 MB
- Zmiana SIWZ z dn. 09.05.2014 (pdf) 9 maj 2014 15:40 0,35 MB
- Załącznik Nr 1 (doc) 8 maj 2014 14:59 0,05 MB
- Załączniki Nr 2-7 (pdf) 8 maj 2014 14:59 0,28 MB
- Załącznik nr 5 (doc) 8 maj 2014 15:00 0,06 MB