Ogłoszenie: przetarg nieograniczony na "Udzielenie kredytu długoterminowego"
OGŁOSZENIE
o
udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego
dla usług o wartości szacunkowej powyżej 193.000 EURO
Przedmiot zamówienia:
Udzielenie kredytu długoterminowego
1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Nazwa Zamawiającego: Gmina Stawiski
Adres Zamawiającego: Plac Wolności 13/15, 18-520 Stawiski
NIP: 721-10-03-298
REGON: 450669884
tel. +48 862785511, fax +48 862785533
Strona internetowa: www.bip.stawiski.pl
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach: 730 – 1545
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Niniejsze
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie
przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej kwot określonych
w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia
2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 z późn.
zm.).
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00-0 – 5 Usługi udzielania kredytu
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 868 878,00 zł (słownie: jeden milion osiemset sześćdziesiąt osiem tysięcy osiemset siedemdziesiąt osiem złotych) przeznaczonego na:
1) Spłaty rat kredytów zaciągniętych w latach poprzednich – 1.313.024 zł,
2) Zadanie inwestycyjne „Przebudowa drogi gminnej nr 104527B Lisy – Mieszołki – Sokoły łączącej drogę wojewódzką Nr 648 z drogą powiatową Nr 1821B na odcinku 2,945 km” – 555.854 zł.
Spłata w/w kredytu długoterminowego będzie następowała od 31.01.2012 r. do 31.12.2021 r. w ratach miesięcznych, płatnych ostatniego dnia każdego miesiąca, zgodnie z poniższym zestawieniem:
– w latach 2012 – 2015 – po 5 000,00 zł;
– w latach 2016-2019 – po 10 000,00 zł;
– w roku 2020 – po 47 200,00 zł;
– w roku 2021 – 11 rat po 47 200,00 zł i 1 rata 63 276,00 zł.
Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz ofert wariantowych.
4. WYMAGANY TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2021 r. Okres spłaty kredytu: 120 miesięcy.
5. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW.
1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego na utworzenie banku lub zezwolenia Prezesa Narodowego Banku Polskiego; lub innego dokumentu uprawniającego do podjęcia działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
2) Wiedza i doświadczenie.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
3) Potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
4) Sytuacja ekonomiczna i finansowa.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.
5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli Wykonawca oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
6. WADIUM
Zamawiający, wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 000,00 zł (jeden tysiąc zł 00/100) do upływu terminu składania ofert, tj. do 21 września 2011 r. do godz. 1000.
7. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
Ofertę należy złożyć w dwóch zamkniętych kopertach w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Miejski w Stawiskach, ul. Plac Wolności 13/15, 18 – 520 Stawiski, sekretariat
– I piętro do dnia 21 września 2011 roku do godziny 1000.
8. KRYTERIA OCENY OFERT
Najniższa cena.
9. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.stawiski.pl od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Przekazano Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich 11 sierpnia 2011 roku.
BURMISTRZ
/-/ Marek Waszkiewicz
Stawiski, dnia 11 sierpnia 2011 roku
Edycja z dnia 13.08.2011 r.:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej dnia 13.08.2011 r. (sobota) pod nr 2011/S 155-258346.
SIWZ wraz z załącznikami zamieszczono na stronie internetowej Zamawiającego. Uchwały Rady Miejskiej w Stawiskach dostępne są na stronie internetowej www.bip.stawiski.pl w zakładce prawo miejscowe oraz poniżej po naciśnięciu na dany dokument:
- SIWZ (pdf) 13 sie 2011 19:06 0,64 MB
- Załącznik nr 1 do SIWZ (doc) 13 sie 2011 19:07 0,05 MB
- Załącznik nr 2 do SIWZ (pdf) 13 sie 2011 19:08 0,19 MB
- Załącznik nr 3 do SIWZ (pdf) 13 sie 2011 19:08 0,19 MB
- Uchwała nr IV-00312-4/11 Składu Orzekającego RIO (pdf) 13 sie 2011 19:12 0,59 MB
- Uchwała nr IV.00313-25/11 Składu Orzekającego RIO (pdf) 13 sie 2011 19:14 0,94 MB
- Uchwała nr IV.00312-63/11 Składu Orzekającego RIO (pdf) 13 sie 2011 19:16 0,92 MB
- Sprawozdanie RB-27S za I kwartał 2011 r. (pdf) 13 sie 2011 19:19 0,71 MB
- Sprawozdanie RB-28S za I kwartał 2011 r. (pdf) 13 sie 2011 19:20 1,02 MB
- Sprawozdanie RB-Z za I kwartał 2011 r. (pdf) 13 sie 2011 19:21 0,35 MB
- Sprawozdanie RB-N za I kwartał 2011 r. (pdf) 13 sie 2011 19:22 0,34 MB
- Sprawozdanie RB-NDS za I kwartał 2011 r. (pdf) 13 sie 2011 19:23 0,24 MB