Ogłoszenie o zamówieniu na "Dowóz uczniów z terenu Gminy Stawiski do Miejskiego Przedszkola, Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Stawiskach oraz Szkoły Podstawowej w Porytem w roku szkolnym 2009/2010"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
na
Dowóz uczniów z terenu Gminy Stawiski do Miejskiego
Przedszkola, Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Stawiskach oraz Szkoły
Podstawowej w Porytem w roku szkolnym 2009/2010
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.
1)
NAZWA I ADRES:
Burmistrz Stawisk
Plac Wolności 13/15, 18-520 Stawiski
woj. podlaskie
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stawiski.pl
SEKCJA
II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów z terenu Gminy
Stawiski do Miejskiego Przedszkola, Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Stawiskach
oraz Szkoły Podstawowej w Porytem w roku szkolnym 2009/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem
zamówienia jest dowóz oraz odwóz uczniów z terenu
Gminy Stawiski do Miejskiego Przedszkola, Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w
Stawiskach oraz Szkoły Podstawowej w Porytem w roku szkolnym 2009/2010 na
trasach określonych szczegółowo w harmonogramie zamieszczonym w Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie
oferty częściowej:
nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie
oferty wariantowej:
nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie
zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie
25.06.2010r.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja
na temat wadium:
Nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu
oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
1.
Spełnienie
warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i
doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz
sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad:
1)
udokumentowane
należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania
o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, usług z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców;
2)
ubezpieczenie
Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
2.
Ocena
spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły
SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i
oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych
do oferty.
3.
Zamawiający
wezwie w trybie art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawców,
którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów
potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli
dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba,
że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne
byłoby unieważnienie postępowania.
Informacja o oświadczeniach i
dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu.
W
celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy
przedłożyć:
1.
Wypełniony
Formularz Ofertowy zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ.
2.
Oświadczenie
Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22
ust.1 ustawy Pzp. Wykonawca składa oświadczenie,
zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
3.
Aktualny
odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji
działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert.
4.
Aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że
Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5.
Aktualne
zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem
opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert.
6.
Udokumentować
doświadczenie w zakresie przewozu osób w okresie ostatnich trzech latach przed
dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (dniem publikacji
ogłoszenia o zamówieniu), a w przypadku prowadzenia działalności krócej niż 3
lata, w okresie jej prowadzenia. Powyższe należy sporządzić zgodnie ze wzorem
stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ.
7.
Wykaz
środków transportu (Załącznik Nr 4 do SIWZ) o wymaganym standardzie zgodnie z
obowiązującymi przepisami w tym zakresie wraz z ważnymi polisami OC+NW oraz kserokopiami dowodu rejestracyjnego pojazdu.
8.
Oświadczenie
o zastępczych środkach transportu zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ.
9.
Zaakceptowany
wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.
10. Wykaz
pracowników uprawnionych do realizacji zamówienia (Załącznik Nr 7 do SIWZ).
11. Polisa, a w
przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że
wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg
nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja
elektroniczna:
nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres
strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.bip.stawiski.pl.
Specyfikację
Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski
w Stawiskach, ul. Plac Wolności 13/15, 18-520 Stawiski pok.12 (I piętro).
IV.3.2)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
27 października 2009r. do godz. 09:00
miejsce:
Urząd Miejski w Stawiskach
ul. Plac Wolności 13/15 18-520 Stawiski
sekretariat (I piętro).
IV.3.3) Termin
związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Stawiski, 19
października 2009r.
- SIWZ (pdf) 19 paź 2009 15:38 0,33 MB
- Załącznik Nr 1 do SIWZ (doc) 19 paź 2009 15:40 0,04 MB
- Załącznik Nr 2 do SIWZ (doc) 19 paź 2009 15:42 0,03 MB
- Załącznik Nr 3 do SIWZ (doc) 19 paź 2009 15:43 0,03 MB
- Załącznik Nr 4 do SIWZ (doc) 19 paź 2009 15:44 0,03 MB
- Załącznik Nr 5 do SIWZ (doc) 19 paź 2009 15:46 0,03 MB
- Załącznik Nr 6 do SIWZ (pdf) 19 paź 2009 15:46 0,12 MB
- Załącznik Nr 7 do SIWZ (doc) 19 paź 2009 15:47 0,04 MB