Ogłoszenie o zamówieniu na "Dowóz uczniów z terenu Gminy Stawiski do Miejskiego Przedszkola, Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Stawiskach oraz Szkoły Podstawowej w Porytem w roku szkolnym 2009/2010"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Stawisk
Plac Wolności 13/15, 18-520 Stawiski
woj. podlaskie
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stawiski.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów z terenu Gminy Stawiski do Miejskiego Przedszkola, Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Stawiskach oraz Szkoły Podstawowej w Porytem w roku szkolnym 2009/2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem
zamówienia jest dowóz oraz odwóz uczniów z terenu Gminy Stawiski do Miejskiego
Przedszkola, Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Stawiskach oraz Szkoły
Podstawowej
w Porytem w roku szkolnym 2009/2010 na trasach określonych szczegółowo
w harmonogramie zamieszczonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie
25.06.2010r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
1. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad:
1) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców;
2) ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły SPEŁNIA-NIE SPEŁNIA, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
3. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Informacja o oświadczeniach i
dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy
w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
1. Wypełniony Formularz Ofertowy zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ.
2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp. Wykonawca składa oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ.
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6. Udokumentować doświadczenie w zakresie przewozu osób w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu), a w przypadku prowadzenia działalności krócej niż 3 lata, w okresie jej prowadzenia. Powyższe należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ.
7. Wykaz środków transportu (Załącznik Nr 4 do SIWZ) o wymaganym standardzie zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie wraz z ważnymi polisami OC+NW oraz kserokopiami dowodu rejestracyjnego pojazdu.
8. Oświadczenie o zastępczych środkach transportu zgodnie z Załącznik Nr 5 do SIWZ.
9. Zaakceptowany wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ.
10. Wykaz pracowników uprawnionych do realizacji zamówienia (Załącznik Nr 7 do SIWZ).
11. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stawiski.pl.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Stawiskach, ul. Plac Wolności 13/15, 18-520 Stawiski pok.12 (I piętro).
IV.3.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
16 października 2009r. do godz. 09:00
<;span style='font-size:12.0pt;font-family:"Times New Roman","serif"'>miejsce:
Urząd Miejski w Stawiskach
ul. Plac Wolności 13/15 18-520 Stawiski
sekretariat (I piętro).
IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Stawiski, 08 października 2009r.
BURMISTRZ STAWISK
Marek Waszkiewicz
- SIWZ (pdf) 9 paź 2009 09:41 0,33 MB
- Załącznik Nr 1 - Formularz ofertowy (doc) 9 paź 2009 09:41 0,04 MB
- Załącznik Nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy (doc) 9 paź 2009 09:41 0,03 MB
- Załącznik Nr 3 - Wykaz wykonanych usług (doc) 9 paź 2009 09:42 0,03 MB
- Załącznik Nr 4 - Wykaz środków transportu (doc) 9 paź 2009 09:43 0,03 MB
- Załącznik Nr 5 - Oświadczenie o zastępczych środkach transportu (doc) 9 paź 2009 09:43 0,03 MB
- Załącznik Nr 6 - Wzór umowy (pdf) 9 paź 2009 09:43 0,12 MB
- Załącznik Nr 7 - Wykaz pracowników (doc) 9 paź 2009 09:44 0,04 MB