Ogłoszenie (Budowa sieci wodociągowej do koloni we wsiach Ignacewo, Hipolitowo i Dzierzbia)
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Ignacewo, Hipolitowo i Dzierzbia gm. Stawiski
Numer ogłoszenia: 242150 - 2008; data zamieszczenia: 05.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Stawiskach , Plac Wolności 13/15, 18-520 Stawiski, woj. podlaskie, tel. 086 2785050.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej do koloni we wsiach Ignacewo,Hipolitowo i Dzierzbia gm. Stawiski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2/ Budowa sieci wodociągowej do koloni wsi Ignacewo, Hipolitowo i Dzierzbia gm.. Stawiski - o długości 1534 m z rur PCV o średnicy Ø 90 mm położonym we wsi Ignacewo, - o długości 417 m z rur PCV o średnicy Ø 90 mm położonym we wsi Dzierzbia, - o długości 545 m z rur PE Ø 63 mm położonym we wsi Hipolitowo i Wilczewo.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 25.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy: posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy). Ocena spełniania w/w dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.15 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie ,iż w/w warunki wykonawca spełnił...
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
- wypełniony formularz ofertowy (ZAŁ. NR 1)
- szczegółowy kosztorys ofertowy (ZAŁ.NR 2)
- pełnomocnictwo w przypadku występowania Wykonawców jako Konsorcjum
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,[wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert i potwierdzony stan istniejący na dzień przetargu przez właściwy urząd potwierdzający aktualność danych dokumentów ],
- oświadczenie ,że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu , określone w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy (ZAŁ. NR 3)
- ustawy aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt4-8 ustawy [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert];
- aktualna informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy [wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]
- aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń ,że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych , płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert],
- aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające ,że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [ wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert],
- wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie (wg zał.4)
- wykaz osób ,którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności , wraz z kopiami uprawnień osób do kierowania robotami i aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej Izby samorządu zawodowego- wg zał. Nr 5, oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych dom wykonania zamówienia , jeżeli wykazie wykonawca wskaże osoby , którymi będzie dysponował.
- wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - wg zał. 6
- polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ,że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz dowód bankowy potwierdzający opłatę polisy.
- Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy , wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert,
- Zaakceptowany wzór umowy zał. nr 7...
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stawiski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Stawiskach , Plac Wolności 13/15 , 18-520 Stawiski , pok. nr 13.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2008 godzina 0900, miejsce: Urząd Miejski w Stawiskach ,Plac Wolności 13/15 , 18-520 Stawiski , pok. nr 13.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Burmistrz Stawisk
Marek Waszkiewicz
Marek Waszkiewicz
Pliki do pobrania:
- SIWZ (pdf) 10 lis 2008 13:06 0,33 MB
- Załącznik Nr 1 do SIWZ (pdf) 10 lis 2008 12:23 0,07 MB
- Załącznik Nr 2 do SIWZ (pdf) 10 lis 2008 12:25 1,42 MB
- Załącznik Nr 3 do SIWZ (pdf) 10 lis 2008 12:26 0,17 MB
- Załącznik Nr 4 do SIWZ (pdf) 10 lis 2008 12:26 0,08 MB
- Załącznik Nr 5 do SIWZ (pdf) 10 lis 2008 12:26 0,07 MB
- Załącznik Nr 6 do SIWZ (pdf) 10 lis 2008 12:27 0,07 MB
- Załącznik Nr 7 do SIWZ (pdf) 10 lis 2008 13:06 0,16 MB
- Załącznik Nr 8 do SIWZ (pdf) 10 lis 2008 12:29 1,67 MB
- Załącznik Nr 9 do SIWZ (pdf) 10 lis 2008 12:30 0,12 MB