Obwieszczenie Burmistrza Stawisk
Stawiski, dn. 2011-01-19
OŚR. 7660-1/11
Obwieszczenie
Burmistrza Stawisk
dotyczące zasad dofinansowania zadań z zakresu usuwania azbestu z terenu Gminy Stawiski w roku 2011.
Urząd Miejski w Stawiskach informuje o przystąpieniu do tworzenia listy osób ubiegających się o dofinansowanie w 2011r. przedsięwzięć polegających na usuwaniu azbestu z terenu Gminy Stawiski. Dofinansowanie realizowane będzie ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku, a jego wysokość zależeć będzie od przyznanej Gminie dotacji.
Dofinansowaniem objęte będą zadania ujęte w Programie usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest dla Miasta i Gminy Stawiski, z obiektów, których właścicielami są osoby fizyczne (również wspólnoty mieszkaniowe) oraz z obiektów miejskich.
Dofinansowaniem objęte będą koszty demontażu, zbierania, transportu i utylizacji wyrobów zawierających azbest poniesione w 2011 roku na wymianę pokryć dachowych.
Wykonawcą zadania obejmującego powyższe prace na terenie całej Gminy będzie jedna firma wybrana przez tut. Urząd w drodze przetargu, która na zlecenie Gminy będzie dokonywać wywozu odpadów azbestowych, zdemontowanych z obiektów.
Dofinansowaniem nie będą objęte koszty związane z zakupem i montażem nowych pokryć.
W związku z powyższym osoby planujące w 2011 r. wymianę pokryć dachowych i usunięcie eternitu proszone są o złożenie w Urzędzie Miejskim w Stawiskach p. nr 13 w terminie do dnia 28.02.2011r. stosownego wniosku. Wniosek dostępny na bip.stawiski.pl w zakładce ,,Tablica Ogłoszeń/Obwieszczenia” oraz w tut. Urzędzie, pok. nr 13 w godzinach pracy.
Wszelkie informacje dotyczące zasad dofinansowania prac związanych z usuwaniem azbestu można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Stawiskach, p. nr 13, tel. (086) 278 50 50 – Dąbkowska Małgorzata.
Burmistrz Stawisk
Marek Waszkiewicz
- załącznik.doc (doc) 26 sty 2011 15:19 0,03 MB