Rejestr Danych Kontaktowych
Miejsce załatwienia sprawy
Urząd Miejski w Stawiskach,
pokój nr 5,
telefon 278-55-11 wew. 35 lub tel. 278-52-02
pokój nr 5,
telefon 278-55-11 wew. 35 lub tel. 278-52-02
Wymagane dokumenty
- wypełniony i podpisany wniosek o przekazanie/aktualizację/usunięcie danych kontaktowych w rejestrze danych kontaktowych. Wniosek można również złożyć na dowolnym formularzu urzędowym, który zawiera sekcję RDK, np. przy składaniu wniosku o dowód osobisty,
- dowód osobisty lub paszport,
- telefon lub tablet albo inne tego typu urządzenie – jeśli potwierdza się dane w RDK przy urzędniku. Na dany nośnik otrzymuje się SMS-a lub e-mail z kodami do potwierdzenia danych.
- dowód osobisty lub paszport,
- telefon lub tablet albo inne tego typu urządzenie – jeśli potwierdza się dane w RDK przy urzędniku. Na dany nośnik otrzymuje się SMS-a lub e-mail z kodami do potwierdzenia danych.
Gdzie odebrać formularze:
Urząd Miejski w Stawiskach - pokój nr 5.
Opłaty:
Usługa jest bezpłatna.
Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
jeśli wpisuje się lub zmienia dane kontaktowe – będą one dostępne w RDK od razu po ich potwierdzeniu kodem,
• jeśli usuwa się dane – zostaną one usunięte natychmiast. Nie trzeba ich potwierdzać (nie dostaje się żadnego kodu potwierdzającego).
• jeśli usuwa się dane – zostaną one usunięte natychmiast. Nie trzeba ich potwierdzać (nie dostaje się żadnego kodu potwierdzającego).
Tryb odwoławczy:
Nie dotyczy.
Inne wskazówki, uwagi:
Rejestr Danych Kontaktowych (RDK) to sposób, by szybko i wygodnie uzyskać informacje
na przykład o:
• dokumentach gotowych do odbioru,
• rozpatrzeniu złożonych wniosków,
• potrzebie uzupełnienia dokumentów.
Podanie swoich danych kontaktowych w jednym miejscu spowoduje, że administracja publiczna będzie miała dostęp do aktualnych danych, które pozwalają na szybki i skuteczny kontakt.
RDK nie będzie używane do rozsyłania informacji marketingowych ani reklam, ale wyłącznie do informowania o sprawach bezpośrednio dotyczących osoby zgłaszającej dane.
Dane w RDK są bezpieczne. Dostęp do nich mają tylko administracja publiczna i podmioty realizujące zadania publiczne.
Dane kontaktowe w każdej chwili można zmienić albo usunąć. Do RDK można przekazać numer telefonu i adres e-mail lub tylko jedną z powyższych danych.
Podany w RDK numer telefonu lub adres e-mail może być przypisany tylko do jednej osoby.
na przykład o:
• dokumentach gotowych do odbioru,
• rozpatrzeniu złożonych wniosków,
• potrzebie uzupełnienia dokumentów.
Podanie swoich danych kontaktowych w jednym miejscu spowoduje, że administracja publiczna będzie miała dostęp do aktualnych danych, które pozwalają na szybki i skuteczny kontakt.
RDK nie będzie używane do rozsyłania informacji marketingowych ani reklam, ale wyłącznie do informowania o sprawach bezpośrednio dotyczących osoby zgłaszającej dane.
Dane w RDK są bezpieczne. Dostęp do nich mają tylko administracja publiczna i podmioty realizujące zadania publiczne.
Dane kontaktowe w każdej chwili można zmienić albo usunąć. Do RDK można przekazać numer telefonu i adres e-mail lub tylko jedną z powyższych danych.
Podany w RDK numer telefonu lub adres e-mail może być przypisany tylko do jednej osoby.
Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 16 października 2019 r. o zmianie ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2019 r. , poz. 2294 )
Rozporządzenie Ministra Cyfryzacji z dnia 19 grudnia 2019 r. w sprawie rejestru danych kontaktowych (Dz. U. z 2019 r. , poz. 2467 )
Rozporządzenie Ministra Cyfryzacji z dnia 19 grudnia 2019 r. w sprawie rejestru danych kontaktowych (Dz. U. z 2019 r. , poz. 2467 )
Opracował
Halina Skrodzka
Odpowiedzialny za aktualizację informacji:
Halina Skrodzka
Zatwierdził
Halina Skrodzka
Data sporządzenia
środa, 5 lut 2020 13:39
Data zatwierdzenia
środa, 5 lut 2020 14:02
Pliki do pobrania:
- Wniosek (pdf) 5 lut 2020 14:11 0,89 MB